::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضويت : 21 /6 /1400
طراحی سایت خبری
طراحی سایت خبری بی شک به عنوان بی رقیب ترین رسانه ی اطلاع رسانی اخبار خواهد بود. بارگزاری انواع خبر،عکس، ویدئو و سایر اطلاعات روز ازمزایای بی نظیراین گونه سایت هااست. شما می توانید با ساخت سایت خبری، برای خود این امکان را فراهم کنید تا اطلاعاتتان اعم از اخبار، متن ها، تصاویر و … را در سایتتان قرار دهید. در نظر داشته باشید که در ابتدای کار، لازم است هدف از طراحی سایت خبری را مشخص کنید. مخاطب اینترنتی ترجیح می دهد که خبر را در لحظه دریافت کند و این موضوع باعث می شود که کاربران تمایل خاصی به سایت های خبری داشته باشند. فراموش نکنید که اگر در دنیای اینترنت حضور نداشته باشید، به زودی از صحنۀ کسب و کار محو خواهید شد. ریپورتاژ ها نیز از دیگر مسائلی است که میتواند برای صاحبان سایت منبع درآمد باشد.
مخاطب اینترنتی ترجیح می دهد که خبر را در لحظه دریافت کند و این موضوع باعث می شود که کاربران تمایل خاصی به سایت های خبری داشته باشند. امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی موبایلی مانند تلگرام، اهمیت طراحی سایت های مناسب خبری بیش از پیش شده است، همانطور که می دانید داشتن یک سایت خبری به تنهایی کافی نیست و می بایست نکات مرتبط با سئو و تجربه کاربری به صورت کامل در آن رعایت شوند تا نتیجه مناسب حاصل گردد. بارگزاری انواع خبر،عکس، ویدئو و سایر اطلاعات روز ازمزایای بی نظیراین گونه سایت ها است.
طراحی سایت خبری این مزیت را دارد که افراد جامعه می توانند آخرین اخبار را در سریعترین زمان و با کمترین قیمت ممکن دریافت کنند. با طراحی یک وب سایت حرفه ای علاوه بر جلب رضایت کاربران ، می توانید درآمدزایی کنید. که علت این امر توانایی بالای آن در بارگزاری و انتقال سریع مطالب با کوتاهترین زمان و هزینه می باشد. سایت خبری باید به گونه ای طراحی شود که بتوان به صورت روزانه و یا هفتگی مطالب آن را به روز کرد و به صورتی نشان داده شوند که مخاطب جذب آن شده و بازدید سایت بالا رود . این مطالب را بر اساس تاریخ گذاشته شدنشان در سایت باید مرتب کرد و این امکان را به مخاطب داد که بر اساس تاریخ بتوانند به آن اخبار دسترسی پیدا کنند .
یکشنبه 21 شهریور 1400 - 14:44



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.