::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


آفلاین



ارسال‌ها : 16
عضويت : 6 /2 /1399
پاسخ : 1 RE سئو اصفهان :
سئو چیست؟
سئو چیست؟ این واقعا سوال بسیاری از افرادیست که برلی اولین بار این اسم را میشنوند. سئو (seo) مخفف عبارت search engine optimization و به معنی بهینه سازی برای موتور جستجو می باشد. سئو تخصصی است که به کمک آن می توانید سایت خود را به رتبه های اول منایج جستجو برسانید. نمی توان گفت که با انجام یکسری اقدامات خاص می توانید نتیجه خوبی را در سئو کسب کنید. بلکه به صورت مستمر باید در حال انجام فعالیت های جدید نسبت به رقبای خود باشید تا برتری خود را نسبت به آن ها به گوگل اثبات کنید. در ادامه قسمت های مختلف سئو را خدمتتان آموزش میدهیم.

موتور های جستجو
موتور های جستجو مانند گوگل، وظیفه واسطه گری بین کاربران اینترنت و وبسایت ها را دارند. فرض کنید شما در گوگل عبارت "آموزش کامل سئو" را سرچ می کنید. گوگل موظف است بهترین سایتی که در مورد آموزش سئو مطلب دارد را پیدا کند و به شما نمایش دهد. همینطور سایت های دیگر را نسبت به فاکتور های گوگل و الگوریتم های خود رتبه بندی می کنند و به شما نشان می دهند.
الگوریتم های گوگل
الگوریتم به مجموعه قواعد و قوانین گفته می شود که موتور های جستجو بر اساس آن ها بهترین وبسایتی که نیاز کاربر را برطرف می کند شناسایی و رتبه بندی می کنند.
سئو داخلی
در سئو یکسری اقدامات وجود دارند که شما به صورت مستقیم بر روی صفحات سایتتان انجام می دهید تا آن ها را بهینه کنید. برای مثال استفاده از محتوای یونیک و کامل یک نمونه از اقداماتیست که در زمینه سئو داخلی انجام می شود.
سئو خارجی
سئو خارجی، مجموعه اقداماتیست که سئوکار در خارج از صفحات سایت انجام می دهد تا به بهینه سازی بیشتر آن کمک کند. برای مثال ساخت و ایجاد بک لینک در سایت های مرتبط یک نمونه از فعالیت های سئو خارجی محسوب می شود.

آموزش سئو
دوشنبه 23 تیر 1399 - 11:18