::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


تعداد بازدید : 433
آفلاین



ارسال‌ها : 9
عضويت : 1 /2 /1398
یخچال جز لوازم اصلی زندگی انسانها می باشد و در خانه ی هر شخصی وجود دارد . یک لحظه تصور کنید یخچال نباشد . افراد مجبور بودند از غذاهای کنسرو شده استفاده کنند دیگر قادر به نگهداری میوه و سبزیجات به صورت تازه نبودند و مجبور بودند مایحتاج خود را به اندازه ی مصرف روزانه ی خود تهیه می کردند زیرا مکانی برای نگهداری طولانی مدت آنها نداشتند . شما برای داشتن یخچالی سالم با کارکرد بالا باید در هنگام خرید آن دقت نمایید تا در طول دوران استفاده برای شما ایجاد مشکل نکند ویا در صورت بروز مشکل دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش باشد تا در کوتاهترین زمان مشکل یخچال را بر طرف کنند .
چرا برای تعمیر یخچال باید از نمایندگی یخچال جنرال الکتریک کمک گرفت :
اصلا مهم نمی باشد که یخچالتان را از کجا خریداری کرده اید ، در صورت بروزهر گونه مشکل شما می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال تماس بگیرید . شرکت قائم سرویس دارای نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک با داشتن شعب در سراسر تهران و اطراف آن می تواند خدمات مناسبی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد .این شرکت دارای تیمی قوی و متخصص در زمینه ی تعمیر یخچال می باشد که هر ساله با گذراندن دوره های تخصصی اطلاعات خود را درباره ی محصولات به روز می کنند تا از تکنولوژی های استفاده شده در این لوازم آگاه شوند . این شرکت با ارسال متخصصان خود درکوتاهترین زمان به محل ، ایراد یخچال را پیدا کرده زیرا این نیروها با تمام قسمتهای یخچال آشنا واز تمامی نقاط قوت و ضعف آن آگاه هستند ونسبت به تعمیر یا تعویض قطعه اقدام می کنند . پس از اینکه تعمیر یخچال به طور کامل انجام شد آن را آزمایش کرده تا مطمئن شود یخچال به خوبی کار می کند .
در صورت مشاهده چه مشکلاتی باید با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تماس گرفت :
1-یخچال به طور صحیح کار نمی کند و کارکرد آن پایین باشد
2-در صورت اتصال دستگاه به برق ، فیوز بپرد
3-بدنه ی یخچال اتصالی داشته باشد
ایراداتی که امکان دارد در یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک بوجود آید :
1-یخچال روشن است اما نمیتواند سرما را نگه دارد
2-ارور HRS
3-در هنگام استفاده از آب یخچال صدای آب می آید اما آبی از یخچال خارج نمی شود
4-درجه یخچال خود تغییر کند
5-یخ ساز کار نمی کند
6-کم بودن سرما و برودت یخچال
7-ایجاد برفک در فریزر

آفلاین



ارسال‌ها : 16
عضويت : 6 /2 /1399
پاسخ : 1 RE یخچال جنرال الکتریک :






نمایندگی تعمیر تخصصی یخچال جنرال الکتریک در تهران
اگر یخچال جنرال الکتریک شما دچار مشکل شده است نگران نباشید؛ ما به عنوان نمایندگی جنرال الکتریک در تهران در کمترین زمان ممکن با استفاده از تعمیرکاران و متخصصان رسمی شرکت جنرال الکتریک، یخچال شما را تعمیر خواهیم کرد. کلیه متخصصان، دوره های نمایندگی را در شرکت اصلی گذرانده اند و تاییدیه تعمیرات انواع یخچال جنرال الکتریک را گرفته اند. بنابراین، شما می توانید با خیال راحت تعمیر محصول مورد نظر خودتان را به این شرکت واگذار نمایید.











چهارشنبه 11 تیر 1399 - 11:10
آفلاین



ارسال‌ها : 16
عضويت : 6 /2 /1399
پاسخ : 2 RE تعمیر یخچال فریجیدر :
تعمیر تخصصی یخچال فریزر فریجیدر
زندگی کردن در خانه بدون یخچال تقریبا غیر ممکن است پس اگر یخچال فریزر فریجیدر شما دچار هر خرابی و یا مشکلی شد از آنجاییکه خرید مجدد آن به بدلیل گران بودن اصلا به صرفه نیست بهتر است سریعا به فکر تعمیر کردن یخچال فریجیدر خود باشید . صد ها تعمیرکار یخچال در سطح شهر وجود دارند می توانید با آن ها برای تعمیرکردن تماس بگیرید. اما اگر نمیخواهید که وضعیت یخچالتان از این که هست بدتر شود و مجبور به خرج دوباره
نمایندگی تعمیر فریجیدر
در تهران تماس بگیرید .

علائم خرابی فن یخچال فریجیدر چیست ؟
  • یخچال سرمای کافی ندارد[*]سر و صدای آزار دهنده ی یخچالانواع فن یخچال فریجیدر

    1. فن داخلی : این فن وظیفه ی تعدیل مناسب دمای داخلی یخچال را دارد. یعنی هوای گرم را به سرد تبدیل می کند و در داخل یخچال به جریان در می آورد.[*]فن اوپراتور (تبخیر) : گردش هوا در سیم پیچی های یخچال بر عهده این فن است. در هنگام کار کمپرسور اگر صدای ناهنجاری از قسمت فریزر یخچال شنیدید مشکل از این فن است. در این زمان عملکرد خنک سازی یخچال با مشکل مواجه شده و مدت زمان زیادی طول می کشد تا یخچال سرمای کافی داشته باشد.[*]فن کمپرسور : همانطور که از اسم آن پیداست وظیفه ی این فن خنک کردن کمپرسور است. این فن هوای خنک را در اطراف کویل ها قرار می دهد. در تمامیه برند های یخچال این فن در پشت یخچال واقع شده است.شناسایی و عیب یابی دقیق برای فن یخچال فریجیدر مستلزم داشتن آگاهی نسبت به این سه فن است.

    2. چه زمانی نیاز به تعویض فن یخچال فریجیدر داریم ؟
      برای اینکه متوجه شوید مشکل از فن است و باید اقدام به تعویض فن یخچال فریجیدر کنید در ابتدا یخچال را از برق بکشید. ولتاژ 220 به فن وصل کنید. اگر فن به درستی شروع به کار کرد که خب مشکل از فن نیست.
      ولی اگر کار نکرد و ولتاژ صفر را نشان داد باید تعویض شود. پس می توانید برای سرعت بخشیدن به کار از ما به عنوان نمایندگی اصلی فریجیدر کمک بگیرید.
      مراحل تعویض فن یخچال فریجیدر
      مرحله اول
      تمام مواد غذایی داخل یخچال و کشو های آن را در آورده. حال با پیچگوشتی کاور داخل یخچال را باز کنید.

    چهارشنبه 11 تیر 1399 - 11:18



    برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.