::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


آفلاین



ارسال‌ها : 9
عضويت : 1 /2 /1398
تعمیر کاران حرفه ای و کار آزموده شرکت قائم سرویس پس از آنکه مشکلات وسیله خراب شما را با تعمیر و یا تعویض قطعه جایگزین و اصل آن رفع کردند ، در ادامه نیز نسبت به نیازهای شما مشتریان گرامی حساس هستند و به همین دلیل قطعات تعویض شده توسط این شرکت دوباره برای مدت معینی شامل گارانتی می شوند . برای مثال :
1. کلیه قطعات یخچال که توسط این شرکت با برند معروف بوش تعویض شده اند ، از تاریخ تعویض تا 3 ماه شامل گرانتی خواهند شد.
2. همچنین کلیه قعطات تعویض شده با برند بوش مربوط به جاروبرقی و لباسشویی تا مدت 6 ماه از زمان شروع تعویض قطعه دارای گارانتی است.
o بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند که پس از به پایان رسیدن مدت زمان گارانتی محصول خریداری شده خود ، اگر محصول با مشکلی رو به رو شود و یا قطعه ایاز آن از کار بیفتند چه کار می توانند کنند ؟
پس اگر گارانتی محصول خریداری شده تمام شده باشد در اکثر شرایط نمی توانید محصول خود را برای تعمیر به مراکز خدمات پس از فروش بوش بسپارید ، اما نگران نباشید کافیست با شرکت قائم تماس حاصل فرمایید همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن برای بررسی و تعمیر وسیله شما و کمتر از یک ساعت در محل حاضر می شوند .
تعمیرگاه ها و نمایندگی های خدمات پس از فروش بوش در ایران از جمله شرکت قائم سرویس دارای شهرت درخشانی هستند و همواره توانسته اند رضایت مشتریان خود را تامین کنند . سوابق درخشان مجموعه قائم ، گواه بر مسئولیت پذیری ، احترام به مشتری ، بالاترین تخصص و دقت همه همکاران ماست .





آفلاین



ارسال‌ها : 16
عضويت : 6 /2 /1399
پاسخ : 1 RE گارانتی پس از تعمیر لوازم خانگی بوش توسط قائم سرویس :
دقت داشته باشید برای تعمیر لوازم خانگی که دارای گارانتی هستندحتما به نمایندگی رسمی فریجیدر مراجعه کنید. مخصوصا تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر را اصلا به تعمیرگاه های غیر مجاز اصلا مراجعه نکنید.
پنجشنبه 08 خرداد 1399 - 13:30
آفلاین



ارسال‌ها : 16
عضويت : 6 /2 /1399
پاسخ : 2 RE گارانتی پس از تعمیر لوازم خانگی بوش توسط قائم سرویس :
برای تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک به کجا مراجعه کنیم که گارانتی هم داشته باشد؟ من گلد سرویس را پیدا کردم اما اصلا بهش اطمینان ندارم.
پنجشنبه 08 خرداد 1399 - 13:33
آفلاین



ارسال‌ها : 235
عضويت : 25 /10 /1397
پاسخ : 3 RE گارانتی پس از تعمیر لوازم خانگی بوش توسط قائم سرویس :
اتاق فرار احضار در خردادماه 1397 توسط گروه اسکیپ روم دات آی آر افتتاح گردید، برخی از دوستداران اسکیپ روم، اتاق فرار احضار را ترسناکترین اتاق فرار از مجموعه اسکیپ روم دات آی آر می دانند، اولین چیزی که می توان در رابطه با اتاق فرار احضار بیان کرد دکور زیبا، منحصر به فرد و زیبای این اتاق فرار است. دکور این بازی به گونه ای طراحی شده است که حس ترس و سرما را پس از ورود به بازی به طور کامل درک می کنید. این بازی از لحاظ فضاسازی، موزیک، افکت های صوتی، ریتم و تقدم ظهور معماها بسیار هوشمندانه طراحی شده است. برای مشاهده سانس های بازی اتاق فرار کلیک کنید این بازی بر خلاف بسیاری از اتاق فرارهای با ژانر وحشت که جهت القای حس ترس و وحشت فردی وارد بازی می شود و حس ترس را به شما القاء می کند، شخصی وارد بازی شما نمی شود و حس ترس را صرفاً از طریق داستان و فضاسازی، با افکت های صوتی و نوری به شما القاء می کند. در القای حس ترس و وحشت در این اتاق فرار تهرومز به هیچ عنوان اغراقی صورت نگرفته است و بازیکنان در این بازی به اندازه می ترسند، به اندازه لذت می برند و به اندازه معما حل می کنند. لازم به ذکر است که این بازی دارای محدودیت سنی بوده و بازیکنان می بایست حداقل 17 سال به بالا داشته باشند. داستان این بازی از این قرار است که دختر نوجوانی از یک خانواده اصیل «خانواده مارستون» توسط یکی از عموهایش به قتل می رسد، مدتی بعد تمام اعضای خانواده در یک مراسم مهمانی در عمارت اصلی خاندان مارستون گرد هم آمده بودند، که همگی کشته می شوند. نیروهای تحقیق و بررسی صحنه جرم به این نتیجه می رسند که تمام افراد این خاندان طی یک جنون دسته جمعی به زندگی یکدیگر پایان داده اند، ولی افراد محلی باوری متفاوت دارند، آنها بر این باورند که تمام این خانواده دچار نفرین روح سرگردان دخترک شده اند

چهارشنبه 04 تیر 1399 - 10:32



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.