::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


آفلاین



ارسال‌ها : 59
عضويت : 29 /7 /1397



پیدا کردن کلمات کلیدی یکی از مهمترین بخش های سئو است. هر چند الگوریتم های گوگل دائم در حال بروزرسانی هستند و حتی بهترین نرم افزار های سئو هم دقیقا نمی توانند به شما نشان دهند که پشت دیوار الگوریتم های ساخته شده توسط گوگل چه معیار هایی را بررسی می کنند. استفاده از این ابزار های بررسی سختی کلمات کلیدی به شما کمک خواهد کرد تا خود را درگیر کلمات با سختی بسیار نکنید.
سختی کلمات محاسباتی است که توسط ابزار moz ایجاد شده و شامل موارد زیر می شوند:
  • رقابت (تاکنون چه تعداد صفحه برای آن کلمه فهرست شده اند؟)[*]تعداد افرادی در این مدت برای تبلیغات در آن کلمه تبلیغ پولی کرده اند؟[*]کلیک ها چقدر گران هستند؟ [*]واقعا چه تعداد افراد آن کلمه کلیدی را جستجو می کنند؟
من کاملا نمی توانم از نظر ریاضی به شما بگویم که کار الگوریتم moz چگونه است اما آن یک امتیاز درصدی را مقایسه می کند که به شما نشان می دهد، رتبه بندی یک کلمه در موتور جستجو گوگل چقدر سخت است. این بدیهی است که سناریوی ایده آل شما پیدا کردن کلمات کلیدی با جستجو های زیاد و رقابت کم است. بدترین حالت این است که شما کلمات کلیدی را انتخاب کنید که رقابت در آن ها زیاد باشد ولی تعداد جستجو های آن کم است.
در معیار SEOMoz کلمات کلیدی با درصد سختی بیشتر، برای رتبه بندی کار سخت تری نسبت به کلمات کلیدی با درصد سختی کمتر خواهند داشت. به این ترتیب شما می توانید با توجه به کیفیت و محتوا سایت، آن را به خوبی برای یک کلمه کلیدی بسیار رقابتی و دشوار رتبه بندی کنید.
بهترین ابزار های تست سختی کلمات کلیدی
  • CanIRank[*]Moz[*]Google[*]MajesticSEO[*]SerpIQ

طراحی وب سایت

شنبه 08 دی 1397 - 17:47
آفلاین



ارسال‌ها : 16
عضويت : 6 /2 /1399
پاسخ : 1 RE منظور از سختی کلمات در سئو چیست؟ | بهترین ابزار های تست سختی کلمات سایت :
برای پیدا کردن کلمات کلیدی سایت و ابزار های زیادی مانند keywordtool , keyword planner و ... وجود دارد. اما امروز میخام از ابزار و روش جدیدی استفاده کنم.
زمانی که وبسایتتان را راه اندازی کردید و محتوا های خود را در آن قرار دادید سایتتان را در گوگل سرچ کنسول جدید ثبت کنید. پس از ثبت نام در سرچ کنسول جدید وارد اکانت خود شوید. در داشبرد آن اولین زبانه تحت عنوان performance قرار دارد. بر روی آن کلیک کنید و وارد صفحه جدیدی می شوید. در آنجا لیستی از کلماتی که به سایتتان ورودی می دهند را مشاهده می کنید. از این طریق می توانید تمامی کلماتی که کاربران سایتتان در اینترنت سرچ می کنند و وارد سایتتان می شوند را پیدا کنید و صفحاتتان را برای آن کلمات کلیدی بهینه کنید.
گوگل سرچ کنسول یکی از قوی ترین ابزار های ارائه شده توسط کمپانی گوگل می باشد که به صورت رایگان در اختیار وبمستران قرار گرفته. این ابزار قابلیت های بسیار زیادی دارد که با مطالعه آموزش گوگل سرچ کنسول جدید می توانید آن ها را پیدا کنید. دقت داشته باشید برای سئو سایتتان نیاز به تجزیه و تحلیل مناسب از اطلاعات دقیق از سایتتان دارید. گوگل سرچ کنسول تمامی این اطلاعات را بطور دقیق در اختیارتان قرار می دهد. اطلاعاتی مانند میزان کلیک بر روی لینک هایتان در گوگل، تعداد باری که در نتایج جستجو دیده می شوید، ارور های موجود در عدم ریسپانسیو و سرعت پایین صفحات و ....
شنبه 06 اردیبهشت 1399 - 11:07



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.