::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


آفلاین



ارسال‌ها : 2
عضويت : 9 /7 /1397
زمانی که بحث بازاریابی دیجیتالی میشود همه احساس می کنند که معنای این اصطلاح را به خوبی می دانند اما کافی است از آن ها بخواهید که تعریفی مختصر از این نوع بازاریابی ارائه بدهند این جا است که بیشتر افراد از پاسخ درمی مانند. اگر بخواهیم به صورت خیلی کلی و مفید بازاریابی دیجیتالی را تعریف کنیم باید بگوییم شیوه ای از بازاریابی است که در آن از انواع مختلف ابزارهای دیجیتالی استفاده می شود.

بازاریابی دیجیتالی در شبکه های اجتماعی


شبکه های اجتماعی این روزها نقش بسیار مهمی در زندگی همه ما پیدا کرده اند. حتی اگر از آن ها استفاده نکنیم از اثراتی که روی ما می گذارند بی نصیب نخواهیم ماند.. توسعه و همه گیر شدن این شبکه ها باعث شده تا بازاریابان بخش مهمی از حواس خود در استراتژی های بازاریابی را معطوف به این بستر اجتماعی کنند. هر عملیاتی که با هدف تبلیغ محصول و خدمات در شبکه های اجتماعی صورت بگیرد نوعی بازاریابی دیجیتالی است که تلاش می کند بازدیدکنندگان وبلاگ دنبال کنندگان صفحات اجتماعی و… را تحت تاثیر قرار بدهد.


بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا هم یکی از انواع جدید بازاریابی دیجیتالی است. این روش با داستان گویی و روایت کردن مشتریان را به سمت محصول یا خدماتی سوق می دهد و پیش از آنکه نقش ناصح و مشاور را داشته باشد به یک دوست و همراه برای مشتریان بدل می شود. نوشتن محتوای مناسب تبلیغاتی یکی از روش هایی است که بازاریابی محتوا روی آن متمرکز است.


بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو سئو

سئو به معنای بهینه سازی محتوای وبسایت یا وبلاگ و… است. هدف از استفاده از این نوع بازاریابی دیجیتال این است که محتوای تولیدشده در نتایج موتورهای جستجو به خوبی ظاهر شود و از طریق به کار گرفتن کلمات کلیدی مناسب و صحیح گوگل و سایر موتورهای جستجو بتوانند بهتر و بیشتر شما را در معرض دید مخاطبان قرار بدهند. روش های متعددی برای پیش برد سئو وجود دارد که برخی از آن ها از سوی گوگل تقبیح و جریمه می شوند.



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.