تبلیغات در اینترنتclose
بیلبورد+ تصاویر
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


تعداد بازدید : 34
آفلاین



ارسال‌ها : 14
عضويت : 19 /11 /1397

https://saftysign.ir/showImage/847/540/blog/chanelium-sign-product-5.jpg

بیلبوردپیش از میلاد مسیح ، انسانها نقاشی هایی برروی دیواره غارها ترسیم می کردند و بعدها در شهر طبس پوستری که متعلق به آگهی یافتن یک برده فراری بود کشف شد . پس از گذشت قرنها یونانیان از ستون های چوبی به نام آکسون برای اطلاع رسانی استفاده می کردند و سپس در سال ۱۴۰۰ پس از میلاد ، اروپاییان اعلانات خود را در میادین شهرها و یا ساختمانهای عمومی نصب می کردند .
در سال ۱۷۹۶ چاپ سنگی اختراع شد و در سال ۱۸۰۰ اولین مکتب پوستر پایه گذاری گردید و در سال ۱۸۷۰ با مکانیزه شدن وسایل ، پوستر ، با مدلها و طرح های جدید رونمایی شد و پس از انقلاب صنعتی ماشین هایی برای بریدن و چاپ کردن کاغذ و تشکیل سایه رنگها ابداع شد که این سایه رنگها از نقاط ریزی تشکیل شده بودند که باعث ایجاد طرح های سه بعدی می شدند.

در قرن نوزدهم با گسترش بزرگراهها و جاده ها و افزایش رفت و آمد انسانها با اتومبیل ، بیلبوردها به عنوان شاخه ای از وسایل ارتباطات تصویری جایگزین تصاویری شدند که برروی دیوار ها چسبانده می شدند و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی که از چوب ، آهن ، کاغذ و تصویر تشکیل می شد رواج یافت .

تعریف بیلبورد :
در واقع واژه بیلبورد در فرهنگ تابلوسازی به تخته یا سطوح قابل اجاره ای اطلاق می شود که دارای قالب و جایگاه مخصوص نصب است و پس از اتمام دوره اجاره آن ، آگهی جدیدی برروی آن درج می گردد .

موقعیت بیلبورد در تبلیغات :
بیلبوردها یکی از ابتدایی ترین و ساده ترین وسایل تبلیغاتی می باشند که جایگاه ویژه ای در تبلیغات دارند و با بهره گیری از عوامل بصری مانند محتوای یک پوستر آگهی و یا بروشور به صورت برجسته ، در اندازه های مختلف و نورپردازی های متنوع ، به صورت ثابت و یا متحرک در در معرض دید عموم قرار می گیرند.
http://www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=264359&stc=1
ویژگیها :
با ترکیب بندی صحیح و طراحی جذاب از فاصله ای دور جلب توجه می کند و کالا یا خدمات مورد نظر را به سمع و نظر عموم می رساند .

به دلیل قرارگیری در فضاهای باز شهری و ملاحظه تبلیغات روی آن ، توسط جمعیت کثیر ، یکی از بهترین و موثرترین ابزارهای تبلیغاتی محسوب می شود.

برای ساخت و نصب آن می بایست با مهندسین شهرسازی و شهرداری ، هماهنگی های لازم صورت پذیرد و برای نصب آن حفظ زیبایی شهر لحاظ گردد .

پیام قابل نمایش بر روی بیلبورد می بایست قابل ادراک ، سریع الانتقال ، قابل رویت و روشن و واضح باشد تا بتواند برروی مخاطب تاثیر بگذارد.

چون بیلبوردها از یک دیگر جدا هستند و بین آنها مسافت وجود دارد بنابراین برای تبلیغ کالا و یا خدمات خود می توانید از چندین بیلبورد پی درپی برای تبلیغ استفاده کنید که این بیلبوردهای پی در پی به یاد آورنده قسمتهای منفصل از یکدیگر هستند و باعث جذابیت بیشتر و در نتیجه تبلیغ بهتر می شوند .
شنبه 20 بهمن 1397 - 13:28



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.