::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


تعداد بازدید : 299
آفلاین



ارسال‌ها : 59
عضويت : 29 /7 /1397
انواع پوستر سه بعدی منظره





پوستر سه بعدی منظره یکی از انواع دیزاین دیوار می باشد که با طرح های زیبای منظره که به صورت سه بعدی هستند جلوه بسیار زیبا و طبیعی را به دیوار منزل شما می دهند. این پوستر ها در انواع مختلفی همچون منظره های جذاب دریا ، کوه ، جنگل و یا حتی منظره شهر موجود می باشند.
جهت مشاهده محصولات پوستر سه بعدی کلیک فرمایید
انواع پوستر سه بعدی دکوراسیون ۳خط تولید شده از برترین جنس کاغذ و چاپ است. تنوع عالی طرح های پوستر سه بعدی در فروشگاه اینترنتی ۳خط می تواند باعث گردد افراد با هر سلیقه ای بتوانند انتخابی مناسب و مورد پسند خود را در فروشگاه داشته باشند.
پوستر های سه بعدی منظره
تصور کنید در منطقه ای از کشور عزیزمان زندگی می کنید که از دریا و آب و هوای ساحلی کاملا به دور هستید.تصور کنید برای دیدن دریا و تجربه ی حال و هوای شمالی مجبور هستید کیلومترها سفر کنید تا مدتی بتوانید رفع دلتنگی کنید. این در حالی است که ممکن است مدتها اوقات فراغتی پیدا نکنید و تعطیلاتی پیش رو نداشته باشید. چقدر خوب می شد اگر تصویر زیبایی از ساحل و کنار دریا‌ که بسیار با کیفیت و طبیعی جلوه می کند در معرض دید شما بود و هر روز بارها با نگاه به اون حال خوب آب و هوای دریایی‌ را تجربه می کردید.
و برعکس. تصور کنید جایی زندگی می کنید که از ابری بودن دایمی هوا خسته شده اید . تصور کنید دلتنگ خورشید و هوای استوایی هستید. حالا می توانید به راحتی با انتخاب یک کاغذ دیواری سه بعدی منظره از یک منطقه ی گرم و طلایی رنگ از تابش خورشید ؛ هر روز خودتان را در فضای گرم و مطبوعی تجسم کنید که شاید در واقعیت هزاران کیلومتر از شما دور باشد.
شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی منظره آن ها را هم از آلبوم های موجود ما سفارش بدهید و هم آن طرح دلخواه خود را پیدا کنید و سفارش بدهید.
طرح منظره ی دیگری که طرفداران زیادی دارد. انواع پوستر سه بعدی با طرح درخت و یا پوستر سه بعدی با طرح جنگل است.
پوستر سه بعدی طرح جنگل اغلب زمانی استفاده می شود که شما عاشق گل و گیاه هستید و یا خیال سفر به یک جنگل دنج و آرام را در سر می پرورانید. تصور کنید یک ضلع دیوار اتاقتان با تصویر یک جنگل سرسبز و مرموز پوشیده شده باشد.
تصاویر پوستر دیواری منظره




منبع: فروشگاه اینترنتی پوستر و کاغذ دیواری سه خط





چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 18:10



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.