::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضويت : 8 /2 /1397
مراسم عروسی در انواع مختلف تالار عروسی برگزار می شود. یک تالار، باغ تالار، باغ تالار کوچک، باغ تالار ارزان قیمت و یا یک باغ تالار گران قیمت. انتخاب هر یک از این محل ها علاوه بر سلایق شخصی افراد به بودجۀ پیش بینی شده ای که برای این مورد در نظر گرفته می شود نیز بستگی دارد. علاوه بر این، تعداد مهمانان نیز در این تصمیم گیری بی تأثیر نیست. گذشته از سالن های عروسی و تالارها که در اندازه های بزرگ و کوچک وجود دارند و بسته به تعداد مهمانان شما دستتان در انتخاب اینکه یک تالار عروسی کوچک را انتخاب کنید یا یک تالار عروسی بزرگ، باغ تالارها معمولاً مکان های بزرگ و سیعی جهت برگزاری جشن های عروسی هستند و اگر تعداد مهمانان شما کم باشد و بخواهید در باغ تالار بزرگی جشن خود را بر پا کنید این باعث می شود مراسم عروسی سرد، بی روح و کم هیجان به نظر برسد.
برخی از باغ تالارها دارای سالن سرپوشیده هستند؛ در صورتی که سر پوشیده بودن باغ تالاری که اجاره می کنید برایتان مهم است، در هنگام قرار داد از این موضوع مطلع شوید؛ حتی اگر این موضوع برایتان بی اهمیت است، اگر جشن عروسی شما در فصول بارندگی برگزار می شود، داشتن سر پوش یا سقف های متحرک مهم به نظر می رسد!
شاید بارها اسم «گروه­های تشریفات و خدمات مجالس» را شنیده باشید، امّا آیا تا کنون به این فکر کرده­اید که کار این گروه­ها دقیقا چیست؟ گروه­های تشریفات و خدمات مجالس که در کشور ما فعالیت خود را از سال 1380 شروع کردند، در زمینۀ برگزاری مجالس عروسی خدماتی را به مشتریان خود ارائه می­دهند. به عنوان مثال، می­توان از پذیرایی جشن­های عروسی در تالار عروسی نام برد؛ این پذیرایی شامل میوه، شیرینی، غذا، دسر، نوشیدنی و ... می­باشد و پذیرایی مهمانان با مجموعه­ای از غذاها و نوشیدنی­های درجه یک و با کیفیت، می­تواند تکمیل کنندۀ یک مراسم عروسی به یادماندنی و با شکوه باشد؛ ارائۀ غذاهایی با کیفیت و متشکل از موادّ سالم و درجه یک، از جمله وظایف شرکت­های تشریفات مجالس درتالار تشریفات است.
از جمله دیگر خدماتی که شرکت­های تشریفات یا خدمات مجالس برای شما انجام می­دهند شامل موارد زیر است:
برنامه­ریزی عروسی
انتخاب باغ و سالن و تالار تشریفات
مدیریت باغ و سالن (شامل موزیک و فیلم­برداری)
انتخاب و گل­آرایی ماشین عروس
گل­آرایی مجالس و دسته گل عروس
معرفی گروه موسیقی متناسب با علایق عروس و داماد
معرفی آتلیه­ها و سالن­های آرایش
و در نهایت، محاسبۀ هزینۀ برگزاری مراسم
با توجه به اینکه گروه­های تشریفات مجالس از افراد ماهر و با تجربه تشکیل شده است، لذا خانواده­هایی که برگزاری جشن­های خود را به این شرکت­ها می­سپارند در عین حال که هزینه­ها و زمان خود را مدیریت می­کنند، نگرانی و استرسی جهت برگزاری آن به شکل ایده­آل نخواهند داشت و از لحظات آغازین جشن با خیالی آسوده وقت خود را با مهمانان به شادی و سرور می­گذرانند.
قبل از رزرو سالن مورد نظر خود، حتماً از غذاها و دسرهایی که برای عروسی سفارش داده ­اید تست کنید و از مدیر سالن بخواهید که اجازه دهد تا در یکی از مراسمی که در سالن برگزار شده حضور داشته باشید و نمونه­ موسیقی­ هایی که در زمان برگزاری مراسم پخش می ­شود را بشنوید. آیا این موسیقی با آنچه که شما در ذهن خود خواهان آن هستید همخوانی دارد و باب میل شما است؟ علاوه بر این بازدیدی از نورپردازی­های سالن داشته باشید.
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 09:53
آفلاین



ارسال‌ها : 9
عضويت : 30 /2 /1397
پاسخ : 1 RE موارد مهم در انتخاب تالار عروسی کدامند؟ :
خیلی از خدمات مجاس و محل هایی که در ارتباط با عروسی و خدمات وابسته به آن مثل مزون، گل فروشی و .. کار می کنند، به دنبال سود خود هستند. بنابراین برای برگزاری بهترین تشریفات عروسی در تهران یا حتی یک تشریفات عروسی ارزان و مناسب قطعا باید دقت کرد وگرنه با مشکل مواجه میشیم. باید برای تک تک ساعات برنامه های دقیق داشته باشیم از تجربیات دیگران استفاده کنیم.

برای مثال شاید یکی از مهم ترین جاهایی که البته بجز عروس و داماد برای بسیاری از مهمانان با اهمیت است و مورد توجه همه در تمام ساعات مراسم قرار دارد، جایگاه عروس و داماد است. با تور و گل های زیبا، ریسه های چشمک زن و کاناپه های شیک می وا یک تزیین بی نظیر داشت تا یک جایگاه زیبا برای مراسم عقد و عروسی داشته باشیم.






بنابراین در انتخاب یک تالار عروسی زیبا باید به این نکته هم توجه شود.

بعد از پایان مراسم و جشن عروسی یا عقد زمانی که عروس و داماد فیلم و عکس های آن روزهای به یادماندنی را با هم مرور می کنند بیشترین تصویری که از کنار هم بودنشان دیده می شود در جایگاهی است که گوشه ای از تالار ، باغ یا خانه تزیین شده است پس چه بهتر که بهترین چیدمان و ایده های تزیینی را برای هرچه زیباتری شدن این بخش انتخاب و اجرا کنیم.

بنابراین تا این حد باید وقت گذاشت و دقیق بود.






انتخاب بین باغ و تالار هم خیلی مهم است برای مثال باغ زیبایی های خاص خود را دارد و تالار مزایای خودش را دارد باید اول تصمیم بگیریم که در کدام یک می خواهیم مجلس خود را برگزار کنیم.

به نظر من بهتر است به فصل برگزاری مراسم و تعداد میهمان ها و گنجایش محل ها توجه شود و بعد باغ یا تالار مناسب را انتخاب کنیم.
یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 14:29
آفلاین



ارسال‌ها : 4
عضويت : 3 /4 /1397
پاسخ : 2 RE موارد مهم در انتخاب تالار عروسی کدامند؟ :
من دنبال ی باغ تالار می گردم که بتونه به من خدمات زیادی رو ارائه بده مثل ÷ , تشریفات عروسی و به طور کلی خدمات مجالس خوب می خوام اگر هم تشریفات مجالس خاص باشه که بهتر میشه لطفا کمکم کنید !!!!
ی همچین چیزی توی ذهنم هستش

یکشنبه 14 مرداد 1397 - 12:18



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.