::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


تعداد بازدید : 330
آفلاین



ارسال‌ها : 14
عضويت : 4 /11 /1394
رزرو تور سوئیس

کشور کوچک و زیبای سوئیس ، در مرکز اروپا قرار دارد. رشته کوههای آلپ ، بارندگی فراوان و آب و هوای مناسب ، سبب شده است که مناظر طبیعی بسیاری در سوئیس به وجود اید. سوییس از جمله کشورهایی است که مرز آبی ندارد ولی رودهای مهم و پر آبی مانند راین و رن از آن سرچشمه گرفته و می گذرد و از طریق برخی از آنها کشتی ها به بنادر رودخانه ای سوییس تردد می کنند . از دیگر ویژگی های طبیعی سوییس وجود دریاچه های متعدد در آن کشور است. این کشور همچنین برای استراحتگاه های اسکی و مسیرهای پیاده روی شناخته شده است. بانکداری و امور مالی، صنایع کلیدی این کشور هستند و ساعتهای سوئیس و شکلات آن در جهان مشهور هستند.

آب و هوای سوییس
آب و هوای سوئیس ، معمولا معتدل است؛ اما در موقعیت های مختلف ، ممکن است از وضعیت یخبندان در قله های کوه ، تا هوای دلپذیر و مطبوع مدیترانه ای در نقاط جنوبی سوئیس، متغیر باشد.
مذهب مردم سوییس
دین غالب کشور سوییس مسیحیت است.یهودیان نیز 25/0درصد جمعیت سوییس را تشکیل می دهند.
فرهنگ و آداب و رسوم
سوئیس ها به تفریحات بیرون از منزل ، علاقمندند و تفریح بیشترشان ، پیاده روی ، اسکی و کوه نوردی است. کشور سوییس ، به خاطر ماهیت بشر دوستانه اش شناخته شده است. این کشور زادگاه صلیب سرخ و میزبان سازمان حقوق بشر ملتهای متحد است.
هنر
سازمان هایی در سرتاسر کشور، از هنرهای ملی حمایت می کنند. این هنرها موسیقی ، رقص، شعر و حکاکی روی چوب و قلاب دوزی است.همچنین نمایش های هنری منطقه ای و محلی بسیاری در سال وجود دارد.
ورزش در سوئیس
در کشور سوئیس نیز مانند بسیاری از کشورهای اروپایی فوتبال طرفداران زیادی دارد و از تیم سوییس حمایت گسترده ای می شود. کشتی سوئیس ، ورزش سنتی قدیمی مربوط به بخش های مرکزی روستایی و ورزش ملی سوییس است.
مناطق دیدنی و معروف سوییس
کشور سوییس در منطقه ای کوچک در قلب اروپا قرار گرفته و چشم انداز های زیبای بسیاری دراد که به ندرت در مکان دیگری از جهان و در سرزمینی چنین کوچک پیدا می شود.
شهرهای کنار دریاچه های خوش منظره و زیبا مثل اینترلیکن ، لوزان ، لوزرن، منترکس نخستین مراکز جهانگردی سوییس بوده اند. اهمیت دیگر سوییس از نظر جهانگردی ، اسکی است که ورزش زمستانی محبوب بسیاری از مردم دنیاست. سوییس ، پایتخت اسکی جهان است و هر سال میلیون ها علاقمند به ورزش های زمستانی ، با رزرو تور سوئیس به این کشور می آیند . عمده ترین شهرهای جهانگردی سویسس، برن ، زوریخ و ژنو هستند.

شهر برن، پایتخت سوییس و یکی از زیباترین و جالبترین شهرهای سوییس است؛ با فواره های زیبا ، برج های قرون وسطایی، پیاده رو ها و گردشگاههای سرپوشیده و معماری های مجلل و باشکوه؛ شهری سرسبز که عطر و رنگ گلهای مختلف آن در بهار و تابستان، جلوه ای زیبا به شهر می بخشد. مکانهای دیدنی شهر برن عبارتند از؛ برج ساعت ، حفره های خرس، فواره های آب ، پارلمان، خانه ی آلبرت انشتین، کلیسای مونستر، موزه هنرهای زیباو...


ادامه مطلب در : http://sitetour.ir/subcategory/تور-اروپا/تور-سوییس/page/1/
منبع: سایت تور




برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.