::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضويت : 11 /10 /1396
شاید شما هم مثل بقیه افراد در سایت های نیازمندیها به دنبال خرید کالای خاصی باشید که با توجه به گران شدن کالاها به دلایل مختلف مثل گرانی بیش از حد ارز امکان خرید نمونه نو آن را نداشته باشید.
امروز خرید کالای دست دوم از طریق سایت های نیازمندیها و ثبت آگهی رایگان خالی از دردسر نیست به خصوص شما در هنگام مشاهده آگهی های درج شده در این گونه از سایت ها نمی دانید چه مقدار از اطلاعات ارائه شده در توضیحات فرد آگهی دهنده درست است.
پس ما در اینجا نکاتی را بازگو می کنیم که بتوانید با استفاده از آنها از سایت های درج آگهی بهتر استفاده کنید.
1- آگهی هایی که دارای عکس- به خصوص از همه زوایا- هستند می توانند اطلاعات خوبی از ظاهر کالای مورد نظر به شما بدهند
2- حتما برای خرید کالا به صورت حضوری مراجعه کنید.
3- حتما راهنمای خرید امن را در سایت ها مطالعه کنید.
4- هرگز قبل از رویت کالا و اطمینان از صحت و سلامت آن وجهی را نپردازید.
5- سعی کنید در صورتیکه اقدام به خرید کالای الکترونیکی یا مکانیکی می کنید آن را تست و از صحت عملکرد اجزای آن مطمئن شوید.
6- سعی کنید اگر فردی متخصص در دوستان و یا آشنایان خود دارید برای دیدن کالای مورد نظر همراه شما بیایید.
7- سعی کنید قبل از اقدام به خرید کالا از ویژگی های کالا با مطالعه مقالات در اینترنت و یا هر منبع دیگری اطلاعات کافی از وسیله مورد نظر بدست آورید.
8- سعی کنید از خرید کالاهایی که اطلاعات هویتی آن مخدوش میباشد مانند موبایل یا خودرو و غیره اجتناب کنید و خود را به دردسر نیندازید.
9- سعی کنید با جستجو در مطالب موجود در راهنماها یا سایت ها درباره اینکه چگونه به عیوب یا ایرادات کالای مورد نظر پی ببرید، مطالعه کنید و با به کار بستن آنها از سلامت کالای مورد نظر اطمینان پیدا کنید.
مطالب بالا بخشی از مواردی است که به شما کمک می کند که درهنگام خرید کالای دست دوم از طریق نیازمندیها ، خرید موفقی داشته باشید.

سنگریز
شنبه 03 شهریور 1397 - 17:03
آفلاین



ارسال‌ها : 11
عضويت : 29 /5 /1399
پاسخ : 1 RE نکات امنیتی در نیازمندیها و سایت ثبت آگهی رایگان :
بلیچینگ دندان چیست؟

بلیچینگ دندان یکی از روش های علمی و موثر در سفید کردن دندان ها می باشد که امروزه بسیار از آن استفاده می شود. افراد با انجام بلیچینگ می توانند رنگ دندان های خود را تغییر بدهند و به رنگ دلخواه خود دست بیابند و دندان های زیبایی داشته باشند.رنگ دندان‌ها به مرور زمان و با افزایش سن تغییر می کند. این رنگ بد دندان در اثر نفوذ رنگ دانه ها به ساختار لوله ای شکل مینا و تغییر مواد معدنی عاج صورت می‌گیرد و موجب ایجاد رنگ زرد در دندان می شود. بسیاری از افراد نیز به دلایل مادرزادی دارای رنگ مناسبی در دندان نمی باشند . از آن جائی که سفیدی دندان‌ها به طور ناخود آگاه نشانه‌ای از جوانی و زیبایی بر شمرده می‌شود و در زیبایی فرد تاثییرات بسیاری دارد ، همواره سفید کردن دندان ها که در علم پزشکی به آن بلیچینگ نیز گفته می شود، از محبوبیت برخوردار بوده است. این نکته قابل ذکر است که بلیچینگ دندان برروی دندان های روکش شده و همچنین روکش ایمپلنت دندان قابل انجام نمی باشد.
انواع بلیچینگ دندان

بلیچینگ در مطب ( دندانپزشکی زیبایی تهران )

بلیچینگ در خانه

بلیچینگ در مطب (کلینیک دندانپزشکی)

در مطب دندانپزشک یک ژل مخصوص بر روی سطح دندان ها قرار می دهد و سپس با لیزر اقدام به سفید کردن دندان می کند .سفید شدن دندان در روش مطب که توسط دندانپزشک انجام می شود بسیار تاثیرگذار تر خواهد بود .

بلیچینگ در خانه
در روش بلیچینگ در خانه ابتدا لازم است که در یک جلسه از فک بالا و پایین شما قالب گیری شود و در جلسه بعد قالب به همراه ژل مخصوص به شما داده می شود. ابتدا ژل را در قالب قرار دهید و سپس بر روی دندان های خود بگذارید ، با این روش می توانید دندان های خود را سفید کنید .

مزایا و عوارض بلیچینگ دندان چیست

برای سفید کردن دندان ها به روش بلیچینگ از مواد شیمیایی استفاده می گردد. نام این مواد شیمیایی پر اکسید هیدروژن است که باعث تغییر رنگ و سفیدی دندان ها می شود. در روش بلیچینگ مواد شیمیایی به درون مینای دندان نفوذ می کنند و رنگ دانه های رسوب کرده در بین هرم‌های مینائی را اکسید می‌کنند.با گذشت زمان نفوذ مواد اکسید کننده بلیچینگ به داخل عاج دندان که در لایه زیرین مینا قرار دارد نیز صورت گرفته و رنگ آن نیز روشن تر می‌شود. مواد استفاده شده در انواع مختلف بلیچینگ متفاوت می باشد و دارای غلظت های متفاوتی است. در مواردی که به سفید شدن فوری نیاز داشته باشیم از روش مطبی استفاده میکنیم ولی شیوه صحیح آن استفاده از هر دو روش بلیچینگ می باشد.

معرفی خدمات کلینیک دندانپزشکی دکتر صالح :

ایمپلنت دندان

ارتودنسی متحرک

اصلاح طرح لبخند

دندانپزشکی کودکان

ارتودنسی ثابت

جرم گیری دندان

جراحی فک و صورت
سه شنبه 11 شهریور 1399 - 11:51
آفلاین



ارسال‌ها : 235
عضويت : 25 /10 /1397
پاسخ : 2 RE نکات امنیتی در نیازمندیها و سایت ثبت آگهی رایگان :
باربیکیو چیست؟

باربیکیو یا BBQ تا حد زیادی مورد سوء استفاده عموم قرار گرفته است. به این معنا که این اصطلاح هر چیزی است که روی کوره پخته می‌شود، یعنی «روش پخت‌وپز» است. بین گریل کردن و کباب پز تفاوت آشکاری وجود دارد. اگر گوشت را گریل می‌کنید، به معنی آن است که آن را روی حرارت مستقیم آتش می‌پزید. این روش پخت‌وپز سالم است، زیرا روغن‌ها یا چربی‌ها به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرند. از طرف دیگر، باربیکیو «فرآیند یا روش بلند کردن دود در زمان پخت گوشت در دماهای پایین برای مدت طولانی است.» شما تکه بزرگی از گوشت خام را می‌گیرید و آن را دودی می‌کنید. در نهایت، باربیکیو یک وسیله پخت‌وپز است که در بیرون از منزل به کار می‌رود و منبع گرمای آن را از چوب، گاز یا ذغال چوب است. اغلب به صورت پایه‌دار است و برای پختن مواد غذایی، باید آن‌ها را بر روی توری فلزی قرار داد. در اصل، تا زمانی که شما با استفاده از آتش آشپزی می‌کنید، عملاً در حال کباب کردن غذا هستید. تفاوت اصلی در این است که شما ممکن است در حال پخت‌وپز با یک منبع حرارت مستقیم یا غیر مستقیم باشید. گرمای مستقیم جایی است که منبع گرما نزدیک یا به طور مستقیم زیر غذایی است که شما در حال پخت‌وپز هستید، آشپزی غیرمستقیم جایی است که منبع گرما جدا از غذا بوده و هدف دودی کردن مواد خوراکی است. به هر حال، استفاده از BBQ طعم متفاوتی را نسبت به سایر روش‌های پخت‌وپز معمولی به وجود می‌آورد.

مزایا و معایب باربیکیو ذغالی

مزایا
غذا را نرم و آهسته می‌پزد.طعم غذا دودی و خوشمزه‌تر می‌شود.هزینه احداث آن کم است.می‌تواند قابل حمل نیز باشد.در انواع مختلف و با مصالح گوناگون (آجر و سنگ) قابل ساخت است.
معایب
دود زیادی ایجاد می‌کند.روشن کردن آن (ذغال‌ها) نیاز به زمان دارد.

باربیکیو ذغالی

مزایا و معایب باربیکیو گازی

مزایابه سرعت گرم و به سرعت نیز سرد می‌شود.امکان تنظیم کم و زیاد کردن حرارت شعله وجود دارد.نصب و راه اندازی آن سریع و آسان است.در اندازه‌ها و ابعاد مختلف موجود هستند.کمبود خاکستر و ذغال باعث تمیز و سالم بودن غذا می‌شود.معایبهزینه خرید آن نسبتاً زیاد است.طعم غذای کباب شده توسط مدل ذغالی را ندارد.

باربیکیو گازی

معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی آذر افروز:

خرید باربیکیو
آتشدان هیزمی
آتشدان

خرید کباب پز
باربیکیو گازی کابینت دار
باربیکیو گازی پایه دار
باربیکیو گازی رومیزی

باربیکیو گازی شعله کشویی
باربیکیو ذغالی پایه دار
باربیکیو ذغالی کابینت دار

باربیکیو ذغالی رومیزی
دوشنبه 04 مرداد 1400 - 18:19



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.